Tuesday, July 11, 2006

ID: BOURGEOIS_PUNK


Είμαι το τελευταίο παιδί της πόλης. Μισός Εβραίος, μισός Παλαιστίνιος, μισός Έλληνας, μισός Τούρκος. Οι γονείς μου είναι από το Ναγκασάκι. Ταυτότητα: Bourgeois_ Punk. Ένας παχύδερμος αρουραίος βυθισμένος στη αφρόκρεμα. Ντροπή σε εμένα δεν υπάρχει, ντροπή υπάρχει εκεί που άνθρωπος γίνεται μέσο μια μεγαλύτερης θέλησης. Bourgeois_Punk σημαίνει αριστοκράτης, σημαίνει πανκ. Δε σημαίνει ούτε αριστοκράτης, δε σημαίνει μήτε πανκ. Bourgeois_Punk σημαίνει υγιής παραβατικότητα, δεν σημαίνει νευρωτική παθητικότητα

Για σκέψου το.. Bourgeois_Punk. Το σύμπλεγμα λειτουργεί σαν ωκεανός αλκοολικός. Όταν τον πλησιάζει εκείνο το μυαλό που αντιδρά αρνητικά απέναντι στο άγνωστο, τότε τον πνίγει στην επιφάνειά του.. τον καταπίνει στο βυθό του. Ήδη η υπερ-κωδικοποίηση των όρων έχει βάλει το βρώμικο γουδοχέρι της, έπειτα η άμεση παράταξη αυτών των όρων επιβάλει την σταδιακή εξάντληση και τελική εξουδετέρωση των νοηματικών τους δυνατοτήτων. Το πάντρεμά τους αρχικά τα μετουσιώνει στην κοινωνία του ενός οργανισμού, όμως τα συχνά μαλώματα, η υστερική συνύπαρξη δεν αργούν να επιφέρουν τον όλεθρο αλλά και την μεταμόρφωση

Η υποκουλτούρα νοσεί. Η εμπορευματοποίηση όσο πλασάρει ετικέτες, τόσο περισσότερο δρεπανίζει κεφάλια. Τα καλύτερα ονόματα είναι εκείνα που πουλάνε. Η επαναστατικότητα πουλάει. Αλλά έλα μου λες; Πως μπορείς να πουλήσεις αυτό που δεν έχει όνομα; Bourgeois_Punk είναι ταμπέλα-παγίδα, διαμορφώνει με ένα ποιοτικά αντίθετο τρόπο την επιφάνεια. Η επιφάνεια πλέον είναι ζήτημα διαρκούς έντασης

Η κοινωνία επιβάλει διάφορες ταμπέλες στους πολίτες της και οι πολίτες με τη σειρά τους αποδέχονται ποίκιλλες επιδερμικές ταυτότητες. Ο κομφορμισμός ακονίζει τα δόντια του, φιλήσυχε πολίτη. Έξι-επτά επίθετα έχεις όλα κιόλα και στις σκέψεις των άλλων μείον δυο-τρία. Για σκέψου το..

Έχω ήδη γνωρίσει έξι μοναξιές. Εγώ, ο Βοurgeois_Punk είμαι φτιαγμένος από ουράνιο και επανάσταση. Η αυτοκατάργηση των δύο όρων, η διάσπαση του ατόμου, απελευθερώνει τρομερή ενέργεια. Διεκδικώ την τελευταία ταυτότητα και είμαι έτοιμος να την εγκαταλείψω. Δεν ανήκω πουθενά και ούτε έχω θεό να προσκυνήσω. Είμαι ελεύθερος. Δεν έχω τίποτα εκτός μου που να με καθορίζει, είμαι πάντα ο εαυτός μου, ό,τι διαπράττω, το κάνω επειδή μου ανήκει

No comments: