Tuesday, July 11, 2006

BOURGEOIS_PUNK & THE CITY


Η πόλη είναι το μεγάλο συμβόλαιο. Η πόλη είναι το πιο προκλητικό συμφωνητικό που με περιμένει να υπογράψω. Παντού εμφανές αλλά πάντα αόρατο, είναι ήδη προγεγραμμένο μέχρι τις τελευταίες λεπτομέρειες, παραμέτρους, υποσημειώσεις και υπομνήματα. Απομένει ένας και μοναδικός χώρος για μένα, ο χώρος στο λευκό περιθώριο - μια αναπάντεχη βουτιά στο κενό- εκείνος της δικής μου υπογραφής. Αν θέλεις να μπεις στο παιχνίδι, δεν επιδέχεται το πράγμα καμία άλλου είδους ουσιαστική αλλαγή ή παρέμβαση. Είμαι πάρα, μα πάρα πολύ θυμωμένος

Ανακαλύπτω τα πραγματικά όρια της πόλης. Προσπαθώ να αντέξω στους πόνους της. Συλλογίζομαι τον εαυτό μου σαν μια τεράστια πένα με μελάνι· κάθε μέρα, καθώς τριγυρίζω στους δρόμους και στα σοκάκια, συνεχίζω την χάραξη της δικής μου πορείας, της προσωπικής μου υπογραφής. Δεν έχει σημασία αν η εκστατική τροχιά μου θα βγάλει στο τέλος μια μουτζούρα.. αυτή η μουτζούρα θα γίνει οπωσδήποτε δεκτή σαν γνήσια υπογραφή. Η υπογραφή είναι η πιο μεγάλη συναισθηματική ανάγκη της πόλης. Η πόλη-συμβόλαιο με περιμένει. Δεν απομένει άλλο από το να ολοκληρώσω τον κύκλο της. Η υπογραφή αυθεντικά δική μου. Η καλύτερη σινική μελάνη βγαίνει ασταμάτητα από τα χτυπημένα πόδια μου. Η κατάρα του Οιδίπου σε όλο της το μεγαλείο. Όταν βλέπεις στις ταινίες σε πανοραμικό ‘αξελερέ’ τους αυτοκινητόδρομους και τους ανθρώπους, σαν φωτεινές δέσμες να πηγαινοέρχονται με απίστευτη ταχύτητα, τότε βλέπεις τον πολλαπλασιασμένο Οιδίπου να υπογράφει ενώπιον μαρτύρων την τραγική μοίρα του. Η ύστατη μεταμόρφωση του Οιδίπου συμβαίνει, συναντάται στην πόλη. bourgeois_punk

Νιώθω τον ασύμβατο αυτοκαθορισμό μου έναντι στην πόλη-συμβόλαιο, σαν Οιδίπους βλέπω το σκοτάδι που καλύπτει τις λεωφόρους με τα στυλωμένα συμβόλαια και τις επαναλαμβανόμενες συμβάσεις και ξαφνικά νιώθω εντελώς αυθαίρετος. Είμαι μια γραμμή που δεν κάμπτεται. Παντού περισσεύω και παντού ξεψυχώ. Της πόλης είμαι ο πιο κακός γιος

Όλα είναι στημένα και με περιμένουν. Θα υπογράψω τελικά το συμβόλαιο ή δε θα το υπογράψω. Λάθος ερώτηση. Θα το παραβιάσω κρυφά ή προκλητικά. Όλα στο φως του ήλιου είναι η σκληρή απαίτηση, όσο περισσότερο μπορώ. Υπάρχει η φήμη ότι για να υπογράφεις λιγότερα συμβόλαια υπάρχουν τρία διαβατήρια: να είσαι όμορφος, να έχεις τη γνώση ή να είσαι πλούσιος. Δεν το πιστεύω. Το σημαντικό είναι να έχεις κουράγιο και ασάλευτη πίστη. H προτεραιότητα του θάρρους, της βούλησης για ελευθερία αντικαθιστά τις ιεραρχίες, του χρήματος, του διπλώματος ή της ηλικίας. Όταν η ελευθερία είναι ο σκοπός, τότε ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. bourgeois_punk

Στο κάντο όπως προβλέπει το συμβόλαιο αντιτάσσω το κάντο μόνος σου, κάντο με τους φίλους σου, τίποτα άλλο, αυτό είναι ήδη πολύ δύσκολο

Το κακό στην πόλη είναι σαν το καυσαέριο, σαν την σκόνη.. μπαίνει από παντού. Η πόλη, το Άουσβιτς της ελευθερίας συνεχίζεται, το μεγαλύτερο συμβόλαιο νεύρωσης που υπήρξε ποτέ συνεχίζεται, τα φώτα, οι φωτιές συνεχίζονται, όλα συνεχίζονται


bourgeois_punk

No comments: